W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 10 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 7 krajach:
- Chiny,
- Niemcy,
- USA,
- Indie,
- Rosja,
- Francja,
- Japonia.
Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.
Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.
Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz branży Mody Polskiej.
W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiego przemysłu mody oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.
W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu dla branży Moda Polska. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym w trakcie wszystkich imprez targowych.
W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:
- Chiny,
- Indie,
- Rosja,
- Japonia,
- Indie.
Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji dla branży Moda Polska zapraszamy do kontaktu z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, realizatorem Branżowego Programu Promocji branży Moda Polska.
Kontakt:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Departament Promocji Gospodarczej
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa
e-mail: fashion@paih.gov.pl
Źródło: PAIH, 10.11.2017