Bezpłatnie publikujemy prezentacje firm, produktów, ogłoszenia, oferty kupna i sprzedaży maszyn i urządzeń jubilerskich.
Aktualności

WORTH PARTNERSHIP PROJECT RUSZYŁA DRUGA EDYCJA

przeczytano 268

Po udanej pierwszej edycji, rusza drugi nabór projektów na stworzenie innowacyjnych  i wyjątkowych produktów w następujących sektorach: odzieżowym, obuwniczym, akcesoriów, biżuterii oraz wyrobów ze skóry.

WORTH Partnership Project, europejska inicjatywa, której celem jest promocja branż mody i stylu życia w Europie oraz opracowanie innowacyjnych i opartych na nowoczesnym wzornictwie produktów, ogłosiła już pierwsze 25 zwycięskich partnerstw z pierwszej edycji.

Teraz #WORTHPartnershipProject ogłasza nabór na nowe projekty. WORTH rozpoczyna drugą edycję 4-letniego programu, którego celem jest wsparcie 150 partnerstw przez cały czas trwania inicjatywy.

Druga edycja rozpoczęła się 17 kwietnia i potrwa do 24 października 2018 r. Społeczność WORTH odnotowuje szybki wzrost, w chwili obecnej liczy już 700 członków zarejestrowanych na platformie WORTH i gotowych do nawiązania międzynarodowej współpracy.

Nagrodzone projekty otrzymają finansowanie, coaching, możliwość udziału w międzynarodowych wydarzeniach, profesjonalne kontakty, dostęp do ekskluzywnego rynku oraz do innowacyjnej społeczności, która pozwoli im rozpocząć realizację przełomowych pomysłów.

COSME WORTH Partnership Project wspiera współpracę między projektantami mody, tradycyjnym i cyfrowym rzemiosłem oraz przemysłem wytwórczym. Wybrane partnerstwa otrzymają wsparcie finansowe i wsparcie w budowaniu potencjału w celu wymiany wiedzy i umiejętności między producentami, firmami kreatywnymi i technologicznymi dzięki:

  • Dotacji w wysokości 10 000 euro na projekt
  • Indywidualnemu coachingowi i mentoringowi w pozycjonowaniu na rynku; pomocy przy realizacji działań brandingowych i zarządzaniu prawami własności intelektualnej
  • Udziałowi w dwóch międzynarodowych wydarzeniach
  • Networkingowi i współpracy międzysektorowej

WORTH Partnership Project zapewnia fundusze na międzynarodowe partnerstwa pomiędzy wysoce innowacyjnymi MŚP w branżach mody, projektowania i stylu życia.

W pierwsza edycji zgłoszonych zostało ponad 100 obiecujących projektów. Zostały one zawężone do 41 finalistów, którzy przedstawili swoje propozycje w międzynarodowym konkursie przed jury.

Rezultatem procesu selekcji był wybór 25 innowacyjnych partnerstw wybranych ze względu na ich wyjątkową jakość pomysłów i partnerów. Partnerstwa tworzą firmy z sektora MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa) działające w branży mody i dóbr konsumpcyjnych w całej Europie, które mogą brać udział w inicjatywie: projektanci, rzemieślnicy, start-upy, MŚP i firmy technologiczne działające w następujących sektorach: moda tekstylia, obuwie, wyroby skórzane, biżuteria, akcesoria, meble i wyposażenie wnętrz.

Podczas pierwszej międzynarodowej imprezy WORTH indywidualne zaangażowanie zarówno ze strony finalistów, jak i międzynarodowego jury było na bardzo wysokim poziomie. Wydarzenie zaowocowało powstaniem społeczności liderów innowacji, dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.

 „To doświadczenie było bezcenne" - powiedziała Sabri Colle z firmy Madesign.

Pierwszy weekend WORTH skupił się na znalezieniu odpowiedzi na pytania, w jaki sposób przedstawiciele europejskich branży kreatywności i innowacji mogą dokonać znaczących zmian w celu lepszego funkcjonowania europejskich firm zajmujących się modą tekstylną, obuwniczą meblarstwem, projektowaniem i wyrobami skórzanymi. „Musimy zastanowić się nad nowymi sposobami łączenia kreatywności i innowacji oraz wyrażaniem kreatywności poprzez pryzmat innych dyscyplin" - powiedział Leslie Holden, dyrektor Amsterdam School of Fashion i członek zarządu.

Anna Athanasopoulou, Komisja Europejska, Szef Wydziału ds. Turystyki, Nowych i Kreatywnych Branż, DG ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP, powiedziała: „Przywiązujemy dużą wagę do projektu partnerstwa WORTH. Poprzez tę inicjatywę i dzięki programowi UE COSME, zachęcamy do wymiany wiedzy i umiejętności pomiędzy projektantami mody, rzemiosłem tradycyjnym i cyfrowym oraz przemysłem produkcyjnym, a naszym celem jest pomoc małym firmom w zwiększeniu roli kreatywności i innowacji w procesie produkcyjny towarów i świadczeniu usług, aby pozostały konkurencyjne i rozwijały się".

WORTH Partnership Project to inicjatywa Unii Europejskiej, wspierająca współpracę między MŚP i początkującymi projektantami, producentami i firmami technologicznymi w celu tworzenia innowacyjnych produktów i pomysłów. Inicjatywa została ufundowana przez program COSME (program ramowy na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw).  Inicjatywa jest finansowana w ramach programu COSME i realizowana przez konsorcjum na terenie całej Europy. Opiera się na założeniu, że branże kreatywne (MŚP i start-upy) są kluczowymi motorami wzrostu gospodarczego w Europie.

WORTH Partnership Project finansowany jest z Programu na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz MŚP COSME, realizowanego przez Unię Europejską.

 

Strona konkursowa: WORTH Partnership Project: http://www.worthproject.eu

Komentarze
Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.
Piszesz odpowiedź na komentarz #0
Anuluj
http://www.swiat-dzieci.eu/
Zobacz też