Bezpłatnie publikujemy prezentacje firm, produktów, ogłoszenia, oferty kupna i sprzedaży maszyn i urządzeń jubilerskich.
Aktualności TARGI

INHORGENTA MUNICH 2018 inspiruje międzynarodową branżę biżuterii i zegarków

przeczytano 1978

Przez cztery dni INHORGENTA MUNICH po raz kolejny była międzynarodowym miejscem spotkań branży biżuterii, zegarków i kamieni szlachetnych. Od 16 do 19 lutego około 27 000 odwiedzających z ponad 70 krajów przybyło do Monachium, aby odkryć trendy roku w segmencie biżuterii i zegarków.

INHORGENTA MUNICH ponownie odnotowuje silny wzrost, rozwija się i rośnie jako międzynarodowa platforma zamówień i komunikacji dla sektora biżuterii, kamieni szlachetnych i zegarków, . W targach wzięło udział 1026 wystawców z 42 krajów - wzrost o cztery procent w porównaniu z rokiem poprzednim. To przede wszystkim jakość prezentacji, jaką można było zaobserwować podczas zwiedzania sześciu hal wystawowych o łącznej powierzchni 65 000 metrów kwadratowych.

Segment FINE JEWELRY w hali B1 zgromadził 25 nowych wystawców, wśród których znalazły się marki o międzynarodowym zasięgu, takie jak fabryka biżuterii Niessing z Vreden, duńska firma projektowa Georg Jensen i włoski producent biżuterii Piero Milano.

Klaus Dittrich, prezes i dyrektor generalny Messe München, jest usatysfakcjonowany opiniami gości i wystawców: "Otrzymaliśmy niezmiennie pozytywne opinie o tegorocznej edycji targów INHORGENTA MUNICH, ale także o rozwoju targów w ciągu ostatnich kilku lat", powiedział Klaus Dittrich. "Nie jest łatwym przedsięwzięciem, aby w równym stopniu uwzględnić wszystkie potrzeby naszych wystawców i odwiedzających. Myślę, że świetnie poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem. "

Z punktu widzenia Jewelers’ Trade Association [Handelsverband Juweliere - BVJ], targi INHORGENTA MUNICH osiągnęły wielki sukces. Prezydent Stephan Lindner powiedział: "Targi są niezwykle ważne jako platforma kontaktów i zamówień, a także stanowią główne źródło inspiracji i pomysłów. To tutaj podejmowane są kluczowe decyzje dotyczące linii produktów w tym sezonie. "

Sukces targów potwierdzają opinie wystawców. Fabian Meister, dyrektor zarządzający Schmuckmanufaktur Meister, wyciąga konsekwentnie pozytywne wnioski: "Mogliśmy powitać na naszym stoisku interesujących nowych klientów, w tym kupujących z innych krajów europejskich. Nasze oczekiwania zostały wyraźnie przekroczone. "

Sandro Erl, dyrektor zarządzający Schmuckmanufaktur Niessing, jest przekonany, że silna pozycja międzynarodowa targów jeszcze bardziej umocni znaczenie firmy: "Jako wiodące targi biżuterii, INHORGENTA MUNICH staje się coraz ważniejsza dla nas i dla całej branży", powiedział Sandro Erl.

Włoska firma Nanis (po raz pierwszy jako wystawca na targach INHORGENTA), wygrała tegoroczną NAGRODĘ INHORGENTA w kategorii "Fine Jewelry", również planuje wziąć udział w przyszłym roku: "Cieszymy się, że w tym roku byliśmy obecni w Monachium. Nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Na pewno wrócimy w przyszłym roku! ", Powiedziała Laura Bicego, właścicielka i projektantka firmy Nanis.

 

Fot. Jury Members and Winners of the INHORGENTA AWARD 2018 with CEO Klaus Dittrich.

 

Jedną z głównych atrakcji targów była prezentacja drugiej nagrody INHORGENTA MUNICH AWARD. W niedzielę wieczorem ponad 500 gości ze świata biznesu, kultury, polityki i mediów świętowało wspólnie z przedstawicielami branży podczas gali, która odbyła się w Postpalast w Monachium. Po raz pierwszy Nagroda została przyznana w siedmiu kategoriach. W nowej kategorii NAGRODY "Smart and Connected Watch of the Year", w której zwyciężyła szwajcarska  wytwórnia TAG Heuer, INHORGENTA MUNICH potwierdziła międzynarodowy sukces inteligentnych zegarków.

"Inteligentne zegarki to kluczowy temat przyszłości", powiedział Marc Czemper, Senior Sales Manager Europe w Casio. "Szczególnie interesujące są zegarki hybrydowe, to znaczy zegarki w analogowej obudowie z inteligentnymi, przydatnymi funkcjami dodatkowymi. Popyt na nie ma tendencje rosnącą. "

Jury wysokiego szczebla wybrało zwycięzców spośród ponad 100 zgłoszeń z dziewięciu krajów. Skład jury: aktorka i projektantka Barbara Becker, najlepsza modelka Franziska Knuppe, Patricia Riekel, była redaktor naczelna niemieckiego pisma "Bunte", Anja Heiden, członkini zarządu Wempe, projektant Markus Hilzinger, ekspert zegarków Gisbert Brunner i prof. Christine Lüdeke z Pforzheim University for Design. Ceniona nagroda publiczności została wygrana przez hiszpańskiego projektanta biżuterii Jaime Moreno za jego naszyjnik "Tornasol".

Podobnie jak w poprzednich edycjach, JEWELRY SHOWS ponownie stały się optycznym wydarzeniem tego roku. Czternaście międzynarodowych modelek zaprezentowało wybrane kolekcje biżuterii na wybiegu. Zoe Helali, muza Guido Marii Kretschmera, była twarzą spektaklu. Miała na sobie perłową kreację Célii von Barchewitz w połączeniu z sukienką autorstwa marki mody Irene Luft.

Po raz pierwszy kraj partnerski wystąpił gościnnie w INHORGENTA MUNICH: w wystawie ramowej "Bursztyn Bałtycki. Tradycja i innowacja", Polska zaprezentowała w hali C2 ponad 300 sztuk wielokrotnie nagradzanych wyrobów jubilerskich z bursztynem. Czterdziestu polskich wystawców i jedna szlifiernia bursztynu, na której artyści z Gdańska produkowali biżuterię na żywo dla odwiedzających targi, zakończyli prezentację kraju partnerskiego na targach.

 

Digitalizacja jako mega trend

W tegorocznym kongresie INHORGENTA MUNICH szczególną uwagę poświęcono cyfryzacji. W ten sposób targi uwzględniły życzenia wielu wystawców, którzy chcieli intensywnej wymiany poglądów na temat aktualnych trendów w branży. Podczas "Digital Forum" odwiedzający mogli omówić ten temat podczas licznych wydarzeń.

E-commerce ma szczególne znaczenie dla tradycyjnego projektanta, Georga Jensena. "Jednym z kluczowych wyzwań stojących przed branżą jest pozyskanie młodszych grup docelowych bez utraty stałych klientów", powiedział Gesa Michahelles, dyrektor zarządzający w regionie GAS w Georg Jensen. "Można to osiągnąć przez sprytne połączenie ofert offline i online. Mamy bardzo dobre doświadczenia z tematem e-commerce. "

INHORGENTA MUNICH będzie aktywnie wspierać ten kierunek rozwoju. "Jesteśmy w fazie zmian razem z przemysłem", powiedziała Stefanie Mändlein, dyrektor targów INHORGENTA MUNICH. "Zamierzamy wspólnie sprostać wyzwaniom z naszymi wystawcami. Chcielibyśmy nadal być platformą komunikacyjną i zaufanym partnerem dla branży biżuterii i zegarków. Rozwiązania dostosowane do potrzeb naszych klientów są dla nas priorytetem. "

W nadchodzącym roku INHORGENTA MUNICH otworzy swoje bramy od 22 do 25 lutego 2019 roku.

 

Źródło: Materiały prasowe INHORGENTA MUNICH.

 

 

Komentarze
Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.
Piszesz odpowiedź na komentarz #0
Anuluj
Zobacz też