Targi mają charakter B2B i skierowane są głównie do producentów, importerów, sprzedawców, detalistów oraz osób z branży biżuteryjnej i kamieni szlachetnych.
Targi zostały podzielone m.in. na następujące części wystawiennicze:
- świat mody,
- produkty masowe,
- złoto,
- kamienie,
- pawilony narodowe,
- stowarzyszenia branżowe,
- pawilon innowacji.
Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie targów.
W związku z trwającym programem "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand - Moda Polska" Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje na targach w Mumbaju stoisko narodowe. Informujemy, iż polskie firmy mogą bezpłatnie skorzystać z następujących form promocji na stoisku narodowym:
- Dystrybucja folderów reklamowych,
- Wyświetlanie filmu promocyjnego.
Firmy zainteresowane dystrybucją folderów informacyjnych zapraszamy do przesyłania materiałów do 12.07 do końca dnia (recepcja jest czynna całą dobę) na adres:
PAIH, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
Maja Justyna, Wojciech Nowicki
z dopiskiem: Targi biżuteryjne IIJS - INDIE, materiały informacyjne, branża Moda Polska
Materiały przesłane po terminie nie zostaną uwzględnione na stoisku narodowym. Informujemy, iż przyjmujemy po jednej paczce od firmy o wadze do 1 kg.
Przedsiębiorstwa zainteresowane wyświetleniem filmu promocyjnego zapraszamy do przesyłania filmów w formacie MP4 lub AVI max. wielkość do 150 MB, długości 2-5 minut poprzez wetransfer do dnia 12.07.2018 na adres mailowy: pawel.tomkowiak@mtp.pl.
Filmy przesłane po terminie nie zostaną uwzględnione na stoisku narodowym.
Zapraszamy serdecznie do współpracy przy naszym programie oraz przesyłania materiałów promocyjnych na targi w Indiach!
Źródło:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu