Targi UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair odbędą się w dniach 14-18 września 2018 r. Przyciągają one kluczowych przedsiębiorców branży jubilerskiej z całego świata, wydarzenie postrzegane jest przez branżę jako jedno z najważniejszych ze względów sprzedażowych oraz networkingowych. Hongkońskie targi biżuterii i kamieni szlachetnych to wydarzenie o długiej tradycji i ugruntowanej pozycji. W 2017 r. w wydarzeniu wzięło udział ponad 3690 wystawców z 57 krajów, a przestrzeń wystawiennicza targów - w dwóch obiektach - zajęła ponad 135 tys. metrów kwadratowych. Wydarzenie zostało odwiedzone przez niemal 60 tys. gości z całego świata.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. w czasie targów zorganizuje narodowe stoisko promocyjne, na którym będzie prezentowany potencjał polskiego sektora biżuteryjnego. Zostanie także zorganizowana konferencja prasowa, w czasie której Pan Wojciech Mysiara - ekspert Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich poprowadzi prezentację dla branżowej prasy lokalnej i międzynarodowej, a także przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Zapraszamy polskie firmy, które planują udział w targach do odwiedzenia polskiego stoiska! Na PAIH S.A. będzie przez cały czas trwania targów dostępna strefa b2b, w której polscy przedsiębiorcy mogą prowadzić rozmowy z kontrahentami.
Fot.: fb.com/ubmjgf
Zarówno obecni na targach przedsiębiorcy jak i nieobecni, mogą przekazać materiały promocyjne w postaci katalogów, ulotek oraz filmów reklamowych, będą one dystrybuowane na stoisku narodowym przez cały czas trwania targów. Materiały (o wadze maks. 1 kg) można przesyłać na adres:
PAIH S.A.
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa
z dopiskiem: Targi UBM Hong Kong, projekt Brand.
Filmy promocyjne (maks. 300 MB) należy przesyłać przez wetransfer na adres: pawel.tomkowiak@mtp.pl.
Materiały promocyjne można przesyłać do dnia 23 sierpnia 2018 r.
Wszelkie działania prowadzone przez PAIH S.A. w czasie targów są dla polskich przedsiębiorców nieodpłatne.
Stoisko PAIH S.A. będzie zlokalizowane pod nr. 5M039.
Polskie stoisko narodowe na targach w Hong Kongu zostanie zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych dostępne jest stronie serwisu poświęconego promocji sektora Moda Polska.
Źródło: PAIH, 31.07.2018.