Bezpłatnie publikujemy prezentacje firm, produktów, ogłoszenia, oferty kupna i sprzedaży maszyn i urządzeń jubilerskich.
TARGI

CHIC w Szanghaju

przeczytano 435

Szanowny Panie, Szanowna Pani,

Po pierwszym cyfrowym CHIC w kwietniu tego roku, pierwsza fizyczna impreza targowa odbyła się z powodzeniem w lipcu w Shenzhen, w której wzięło udział ponad 40 000 gości. Obecnie trwają intensywne przygotowania do jesiennego wydarzenia CHIC w Szanghaju, które odbędzie się w dniach 23-25 ​​września 2020 roku. Detaliści i producenci z niecierpliwością czekają na to niezbędne „spotkanie twarzą w twarz”, aby omówić najnowsze osiągnięcia w osobistym dialogu.

 

Nawet jeśli Chiny odczuwają straty gospodarcze w wyniku światowego kryzysu, rynek znów pokazuje pozytywne sygnały. Obliczenia przeprowadzone przez Boston Consulting Group wskazują, że Chiny są jednym z najsolidniejszych rynków na świecie. Już w pierwszej połowie 2020 roku widać wyraźną tendencję wzrostową, ze spadkiem sprzedaży o 57% do 21,8% w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 roku z 34,3%. Eksperci zakładają, że przez najbliższe kilkadziesiąt lat Chiny będą zajmować czołową pozycję jako największy rynek handlowy na świecie, że życie codzienne i gospodarka w Chinach ulegną normalizacji i powróci nastrój zakupowy. Chińscy konsumenci już odwiedzają restauracje, robią zakupy i często odwiedzają centra handlowe. Chiny mają niezwykle duży rynek krajowy, na którym w zeszłym roku sprzedaż odzieży wyniosła 271 miliardów dolarów.

Kolejny CHIC z udziałem międzynarodowych pawilonów krajowych planowany jest na 10-12 marca 2021 r. W Narodowym Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Szanghaju. W tej chwili nie można przewidzieć, kiedy międzynarodowy ruch lotniczy rozpocznie się ponownie, niemniej jednak chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na udział w targach, który daje możliwość wejścia na rynek chiński. CHIC to wiodące w Azji targi mody i stylu życia. W CHIC reprezentowane są wszystkie kanały handlowe, od dużych centrów handlowych i grup domów towarowych po butiki wielu marek i wszystkie odpowiednie platformy internetowe.

Organizator wspiera uczestniczące firmy licznymi towarzyszącymi działaniami marketingowymi:
 
· Wysyłki do profesjonalnej bazy danych zawierającej ponad 200 000 spersonalizowanych kontaktów
· Aranżacja indywidualnych spotkań matchmakingowych VIP z wybranymi gośćmi na targach
· Udział w warsztatach z czołowymi przedstawicielami branży w ramach forum CHIC TALK
· Udział w CHIC ONLINE, który odbywa się równolegle do CHIC Shanghai w marcu (ponad 180 000 kliknięć i ponad 14 000 próśb o kontakt odnotowano w CHIC ONLINE w lipcu w Shenzhen)
· Reklama marki za pomocą narzędzi internetowych o dużym zasięgu, takich jak WeChat, w okresie poprzedzającym targi
· Udział w CHIC SHOWS, wydarzeniu dla chińskiej publiczności handlowej i przedstawicieli międzynarodowych mediów
· Intensywne działania prasowe z licznymi ustaleniami wywiadów
 
Rosną wymagania jakościowe chińskich konsumentów, w tym indywidualne trendy, ale także kolekcje ekologiczne. Coraz więcej chińskich projektantów przyciąga międzynarodową uwagę, takich jak Guo Pei, Angel Chen i Xiao Li, którzy tworzą niezwykłą modę. Rynek premium w Chinach obecnie silnie się ożywia, a Chińczycy stanowili w zeszłym roku 90% sektora luksusowego. Według GlobalWebIndex najnowsze dane sugerują, że trend ten będzie się utrzymywał po Covid-19.

W marcu międzynarodowe uczestnictwo CHIC zostanie zaprezentowane w strefie CHIC WORLDWIDE, która jest centralnie usytuowana w doskonałej lokalizacji w północnej hali wejściowej w centrum targów.

CHIC jest oczywiście przeprowadzane z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny. Zdrowie wystawców, zwiedzających i pracowników jest priorytetem.

Będziemy bardzo szczęśliwi mogąc zobaczyć Cię w Szanghaju w marcu i zawsze jesteśmy dostępni, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania. W załączeniu broszura i formularz zgłoszeniowy na marcowe wydarzenie.

Z poważaniem
 
Bianka Töpper i Lisa Ruhwinkel

Przeprowadziliśmy się! Zobacz nowy adres poniżej.

JANDALI MODE.MEDIEN.MESSEN

EUROPEAN REPRESENTATIVE OFFICE

CHIC SHANGHAI (EXCEPT FRANCE AND ITALY)

CHINA NATIONAL GARMENT ASSOCIATION

NEW ADDRESS :

MÖRSENBROICHER WEG 191 . 40470 DÜSSELDORF

FON +49-211 3026 4337  FAX +49-211-58588566

EMAIL CONTACT INFO@JANDALI.BIZ

 

WWW.JANDALI.BIZ

Komentarze
Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.
Piszesz odpowiedź na komentarz #0
Anuluj
Zobacz też