Nawet jeśli Chiny odczuwają straty gospodarcze w wyniku światowego kryzysu, rynek znów pokazuje pozytywne sygnały. Obliczenia przeprowadzone przez Boston Consulting Group wskazują, że Chiny są jednym z najsolidniejszych rynków na świecie. Już w pierwszej połowie 2020 roku widać wyraźną tendencję wzrostową, ze spadkiem sprzedaży o 57% do 21,8% w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 roku z 34,3%. Eksperci zakładają, że przez najbliższe kilkadziesiąt lat Chiny będą zajmować czołową pozycję jako największy rynek handlowy na świecie, że życie codzienne i gospodarka w Chinach ulegną normalizacji i powróci nastrój zakupowy. Chińscy konsumenci już odwiedzają restauracje, robią zakupy i często odwiedzają centra handlowe. Chiny mają niezwykle duży rynek krajowy, na którym w zeszłym roku sprzedaż odzieży wyniosła 271 miliardów dolarów.
Kolejny CHIC z udziałem międzynarodowych pawilonów krajowych planowany jest na 10-12 marca 2021 r. W Narodowym Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Szanghaju. W tej chwili nie można przewidzieć, kiedy międzynarodowy ruch lotniczy rozpocznie się ponownie, niemniej jednak chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na udział w targach, który daje możliwość wejścia na rynek chiński. CHIC to wiodące w Azji targi mody i stylu życia. W CHIC reprezentowane są wszystkie kanały handlowe, od dużych centrów handlowych i grup domów towarowych po butiki wielu marek i wszystkie odpowiednie platformy internetowe.
Organizator wspiera uczestniczące firmy licznymi towarzyszącymi działaniami marketingowymi:
· Wysyłki do profesjonalnej bazy danych zawierającej ponad 200 000 spersonalizowanych kontaktów
· Aranżacja indywidualnych spotkań matchmakingowych VIP z wybranymi gośćmi na targach
· Udział w warsztatach z czołowymi przedstawicielami branży w ramach forum CHIC TALK
· Udział w CHIC ONLINE, który odbywa się równolegle do CHIC Shanghai w marcu (ponad 180 000 kliknięć i ponad 14 000 próśb o kontakt odnotowano w CHIC ONLINE w lipcu w Shenzhen)
· Reklama marki za pomocą narzędzi internetowych o dużym zasięgu, takich jak WeChat, w okresie poprzedzającym targi
· Udział w CHIC SHOWS, wydarzeniu dla chińskiej publiczności handlowej i przedstawicieli międzynarodowych mediów
· Intensywne działania prasowe z licznymi ustaleniami wywiadów
Rosną wymagania jakościowe chińskich konsumentów, w tym indywidualne trendy, ale także kolekcje ekologiczne. Coraz więcej chińskich projektantów przyciąga międzynarodową uwagę, takich jak Guo Pei, Angel Chen i Xiao Li, którzy tworzą niezwykłą modę. Rynek premium w Chinach obecnie silnie się ożywia, a Chińczycy stanowili w zeszłym roku 90% sektora luksusowego. Według GlobalWebIndex najnowsze dane sugerują, że trend ten będzie się utrzymywał po Covid-19.
W marcu międzynarodowe uczestnictwo CHIC zostanie zaprezentowane w strefie CHIC WORLDWIDE, która jest centralnie usytuowana w doskonałej lokalizacji w północnej hali wejściowej w centrum targów.
CHIC jest oczywiście przeprowadzane z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny. Zdrowie wystawców, zwiedzających i pracowników jest priorytetem.
Będziemy bardzo szczęśliwi mogąc zobaczyć Cię w Szanghaju w marcu i zawsze jesteśmy dostępni, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania. W załączeniu broszura i formularz zgłoszeniowy na marcowe wydarzenie.
Z poważaniem
Bianka Töpper i Lisa Ruhwinkel
Przeprowadziliśmy się! Zobacz nowy adres poniżej.
JANDALI MODE.MEDIEN.MESSEN
EUROPEAN REPRESENTATIVE OFFICE
CHIC SHANGHAI (EXCEPT FRANCE AND ITALY)
CHINA NATIONAL GARMENT ASSOCIATION
NEW ADDRESS :
MÖRSENBROICHER WEG 191 . 40470 DÜSSELDORF
FON +49-211 3026 4337 FAX +49-211-58588566
EMAIL CONTACT INFO@JANDALI.BIZ