Seminarium jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za promocję eksportu w polskich firmach planujących sprzedaż swoich produktów na rynek chiński. Ekspert przedstawi zalety tej innowacyjnej i wszechstronnej aplikacji oraz możliwości sprzedaży i prowadzenia kampanii marketingowych poprzez WeChat.
9:30 – 10:00: Rejestracja
10:00 - 10:15: Otwarcie seminarium, Andrzej Szewczyk, Wicedyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej
10:15 - 10:45: Co to jest WeChat i dlaczego warto z niego korzystać?
- zarys rozwoju platformy WeChat i rynku komunikatorów w Chinach
- funkcje WeChat
- zarządzanie kontaktami
- komunikacja między użytkownikami WeChat
10:45 -11:15: Rodzaje kont na WeChacie:
- konta Subskrypcji WeChat
- konta Usługowe WeChat
- konto Firmowe WeChat
11:15 -11:45: Przerwa kawowa
11:30 -12:00: Jak zarządzać kontem na WeChacie?
- rejestracja od strony praktycznej
- obsługa panelu sterowania, w tym praktyczne wskazówki w tym zakresie
12:00 -12:30: Jak sprzedawać za pośrednictwem WeChata?
- rejestracja sklepu na WeChat
- obsługa sklepu na WeChat
12:30 -13:00: Przerwa kawowa
13:00 - 13:30: Jak zbudować skuteczną kampanię marketingową na WeChacie?
- przykłady popularnych kampanii marketingowych na WeChat
- możliwości prowadzenia kampanii marketingowych przy promocji polskich produktów
13:30 - 14:00: Q&A
Udział w seminarium jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona.
Rejestracja do 23 kwietnia przez formularz zgłoszeniowy.
Źródło: PAIH, 18.04.2018.