Bezpłatnie publikujemy prezentacje firm, produktów, ogłoszenia, oferty kupna i sprzedaży maszyn i urządzeń jubilerskich.
Aktualności

SEMINARIUM: WECHAT – POGADAJMY O SPRZEDAŻY

przeczytano 813

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ma zaszczyt zaprosić na seminarium poświęcone sprzedaży poprzez WeChat – najpopularniejszy chiński komunikator internetowy, które odbędzie się w Centrum Informacyjnym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 24 kwietnia 2018 r. 

Seminarium jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za promocję eksportu w polskich firmach planujących sprzedaż swoich produktów na rynek chiński. Ekspert przedstawi zalety tej innowacyjnej i wszechstronnej aplikacji oraz możliwości sprzedaży i prowadzenia kampanii marketingowych poprzez WeChat. 

9:30 – 10:00: Rejestracja

10:00 - 10:15: Otwarcie seminarium, Andrzej Szewczyk, Wicedyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej

10:15 - 10:45: Co to jest WeChat i dlaczego warto z niego korzystać?

  • zarys rozwoju platformy WeChat i rynku komunikatorów w Chinach
  • funkcje WeChat
  • zarządzanie kontaktami
  • komunikacja między użytkownikami WeChat


10:45 -11:15: Rodzaje kont na WeChacie:

  • konta Subskrypcji WeChat
  • konta Usługowe WeChat
  • konto Firmowe WeChat


11:15 -11:45: Przerwa kawowa

11:30 -12:00: Jak zarządzać kontem na WeChacie?

  • rejestracja od strony praktycznej
  • obsługa panelu sterowania, w tym praktyczne wskazówki w tym zakresie


12:00 -12:30: Jak sprzedawać za pośrednictwem WeChata?

  • rejestracja sklepu na WeChat
  • obsługa sklepu na WeChat


12:30 -13:00: Przerwa kawowa

13:00 - 13:30: Jak zbudować skuteczną kampanię marketingową na WeChacie?

  • przykłady popularnych kampanii marketingowych na WeChat
  • możliwości prowadzenia kampanii marketingowych przy promocji polskich produktów


13:30 - 14:00: Q&A

Udział w seminarium jest bezpłatny

Liczba miejsc ograniczona

Rejestracja do 23 kwietnia przez formularz zgłoszeniowy.

 

Źródło: PAIH, 18.04.2018.

Komentarze
Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.
Piszesz odpowiedź na komentarz #0
Anuluj
Zobacz też