Bezpłatnie publikujemy prezentacje firm, produktów, ogłoszenia, oferty kupna i sprzedaży maszyn i urządzeń jubilerskich.
Aktualności TARGI

Relacja z targów biżuteryjnych JCK Las Vegas z udziałem stoiska narodowego oraz polskich przedsiębiorców

przeczytano 2243

Relacja z targów biżuteryjnych JCK Las Vegas z udziałem stoiska narodowego oraz polskich przedsiębiorców 

     

W dniach 31 maja-3 czerwca odbyła się w Las Vegas kolejna edycja targów biżuteryjnych. JCK Las Vegas to coroczne, największe wydarzenie branży jubilerskiej w Ameryce Północnej. Gromadzi ponad 30 000 profesjonalistów związanych z rynkiem jubilerskim, tworząc tym samym komfortowe środowisko do prowadzenia rozmów biznesowych. Targi to przestrzeń sprzyjająca tworzeniu sieci biznesowych oraz inspiracji - ogromne, bogate kolekcje biżuterii, klejnotów oraz zegarków sprawiają, że jest to najlepsze miejsce do poznawania nowych światowych trendów rynku biżuterii. 2300 wystawców z całego świata gwarantuje różnorodność kolekcji oraz styli. Sektory najmocniej reprezentowane to gotowa biżuteria w szerokim zakresie cenowym, zegarki, nieoprawione kamienie szlachetne, sprzęt do obróbki biżuteryjnej, aspekty związane z bezpieczeństwem oraz rozwiązania biznesowe.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz ze stoiskiem informacyjno-promocyjnym zlokalizowana została w Hali “Bridge” Hotelu Venezian w otoczeniu szerokiego grona polskich firm biżuteryjnych, głównie zajmujących się produkcją biżuterii z bursztynu bałtyckiego.

Wśród polskich wystawców znaleźli sie również projektanci biżuterii srebrnej oraz złotej – nowoczesnej, designerskiej, wykonywanej w autorskich pracowniach. W sumie 14 polskich przedsiębiorców.

Jak podkreśla ekspert branżowy p. Michał Kosior: “Polskie wzornictwo jest doceniane jako nowoczesne i konkurencyjne. Nie mniej, jak cała branża jubilerska musimy się mierzyć ze zmianami na rynku i konkurować z rosnącym rynkiem gadżetów elektronicznych (telefony, smartwatche, etc.), które od kilku lat konkurują z biżuterią jako upominkiem z dolnej i średniej półki cenowej”.

Na polskim stoisku informacyjnym wydzielone zostało miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów. Odbywały się na nim również rozmowy z przedstawicielami mediów branżowych, którzy poszukiwali informacji na temat polskiego sektora biżuterii. Zaprezentowane zostały również filmy promocyjne, zaś odwiedzający stoisko mogli uzyskać szersze informacje na temat polskich firm biżuteryjnych z licznie dystrybuowanych katalogów, ulotek.

W ramach promocji polskiej branży mody polskiej i biżuteryjnej 2 czerwca o godz. 11.30 na polskim stoisku promocyjnym odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadził ekspert branżowy p. Michał Kosior z Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników. Dziennikarze międzynarodowi oraz zgromadzeni goście i przedstawicieli polskich firm mogli poszerzyć wiedzę na temat polskiej branży biżuteryjnej.

Gościem specjalnym briefingu prasowego był p. John Petkus – Konsul Generalny RP w Las Vegas, który również odwiedził polskie przedsiębiorstwa obecne na targach. Na stoisku została zaaranżowana również ekspozycja polskiej biżuterii uznanych projektantów oraz czołowych polskich firm biżuteryjnych.

Zdaniem eksperta branżowego p. Michała Kosiora: “Las Vegas to bardzo ważne miejsce prezentowania polskiej biżuterii, na których polscy przedsiębiorcy obecni są już od 18 lat. Oprócz lutowych targów w Tucson w Arizonie, to najpopularniejsze miejsce prezentowania polskich kolekcji w USA. Rok do roku nasza oferta przede wszystkim biżuterii srebrnej z bursztynem jest coraz szerzej prezentowana na tych targach. Od kilku lat coraz wyraźniej pokazują się także projektanci oraz firmy z ofertą biżuterii srebrnej i złotej z innymi kamieniami niż bursztyn”.

Jak dodaje: “W ostatnich latach dzięki rządowym i samorządowym program wsparcia, mali i średni wystawcy są wstanie lepiej uczestniczyć w międzynarodowych wydarzeniach”. Polskie stoisko narodowe na targach w Las Vegas zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

    

   

Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych dostępne jest stronie serwisu poświęconego promocji sektora Moda Polska: https://fashion.trade.gov.pl/pl/

Komentarze
Jeszcze nikt nie dodał komentarza. Możesz być pierwszy.
Piszesz odpowiedź na komentarz #0
Anuluj
Zobacz też