Realizacja 9 programów branżowych to:
- polskie stoiska promocyjno-informacyjne na 99 kluczowych imprezach wystawienniczych na ponad 20 rynkach m.in. w:
- Chinach, ZEA, Niemczech, Rosji, Izraelu, Meksyku, RPA, Brazylii, Szwecji, Francji, Singapurze, Australii, Norwegii, Kazachstanie, Iranie, USA, Indiach.
- 2018 r. zaplanowano 61 imprez targowych, w 2019 r. 38.
- spotkania B2B, briefingi prasowe, opracowania merytoryczne, materiały promocyjne.
- organizacja misji przyjazdowych dla zagranicznych przedsiębiorców i dziennikarzy.
- działania medialne i oprawa PR dla realizowanych wydarzeń.
Korzyści płynące z programów branżowych:
- pomoc w ekspansji na odległe rynki,
- wsparcie dla MŚP,
- promocja branż, regionów i Polski,
- narzędzie internacjonalizacji dla polskich przedsiębiorstw,
- wsparcie merytoryczne,
- networking.
Założenia dla stoisk narodowych tworzonych na międzynarodowych imprezach wystawienniczych:
- stoiska informacyjno-promocyjne o powierzchni od 15 do 150 m2.
- punkt informacji o branżach i polskich firmach.
- kreatywna oprawa audiowizualna.
- projekt nie przewiduje obecności przedsiębiorców w charakterze wystawców na stosiku narodowym.
- strefa spotkań B2B.
- wsparcie dla przedsiębiorców, którzy odwiedzają targi a nie mają na nich własnych stoisk.
- dystrybucja folderów reklamowych polskich firm.
- możliwość wyświetlania filmów promocyjnych polskich firm.
- miejsce dla promocji polskich regionów (program przewiduje specjalnie wyodrębnioną powierzchnię na potrzeby prezentacji polskich regionów).
Uwaga: Na stoiskach narodowych nie preferuje się żadnego producenta.
Każda polska firma może skorzystać ze stosiak narodowego poprzez:
- dostarczyenie swoich materiałów promocyjnych np. katalogów.
- wyświetlenie swojego filmu promocyjnego na wspólnym telewizorze.
- zaproszenie swojego kontrahenta na rozmowy B2B.
- skorzystanie z infrastruktury stoiska, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z organizatorem stoiska.
Zapraszamy do odwiedzenia 9 portali branżowych:
Na portalach znajdują się:
- szczegółowe informacje na temat każde programu,
- opracowania merytoryczne,
- materiały prasowe,
- aktualności branżowe,
- wsparcia działań w mediach społecznościowych,
- kontakty z przedstawicielami branż.
Ważne informacje
- Zachęcamy do zapoznania się z aktualizacjami branżowych programów promocji.
- Dodatkowych informacji na temat realizacji dziewięciu branżowych programów promocji realizowanych przez PAIH S.A. udziela:
Robert Zawadzki
tel.: 22 334 99 93
e-mail: robert.zawadzki@paih.gov.pl
Źródło: PAIH, 7.12.2017.