Dobra jakościowo biżuteria jest nadal poszukiwana na całym świecie. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w popycie na stoiska w INHORGENTA MONACHIUM.
"Otrzymaliśmy tak wiele zapytań w segmencie "Fine Jewelry", jak rzadko", informuje Stefanie Mändlein, dyrektor targów INHORGENTA MUNICH. "Silne zapotrzebowanie wynika również z faktu, że w ciągu ostatnich kilku lat konsekwentnie rozwijaliśmy naszą koncepcję w ścisłej współpracy z wystawcami."
Wszystkie pomieszczenia w hali B1 są zajęte. Łącznie zgłosiło się 25. nowych wystawców, w tym tak znane nazwy jak: fabryka biżuterii Niessing z Vreden, duńska firma projektowa Georg Jensen i włoski producent biżuterii Piero Milano. Odwiedzający targi INHORGENTA MUNICH mogą zatem spodziewać się coraz bardziej zróżnicowanego segmentu "Fine Jewelry".
INHORGENTA MUNICH oferuje swoim wystawcom nowe możliwości prezentacji. Dwa lata temu, na przykład, atmosfera sali została gruntownie zmieniona, aby podkreślić wizerunki marek i wysoką jakość ich kolekcji. Ponadto, manufaktury mają nowe możliwości prezentowania wybranych rodzajów biżuterii na tzw. "Design Isles".
Co więcej, pokazy biżuterii, na których profesjonalne modele prezentują wybrane elementy biżuterii na wybiegu, stanowią solidny element sali od dwóch lat. "Cieszymy się, że pokazy są tak dobrze przyjmowane przez wystawców. Są atrakcją dla odwiedzających i przedstawicieli mediów ", mówi Stefanie Mändlein. Twarzą zbliżającego się trzeciego koncertu będzie Zoe Helali. Wybitny model zaprezentował już takie wytwórnie jak Armani i Vivienne Westwood i zainspirował berlińskiego projektanta Guido Marię Kretschmera.
6 lutego 2018 r.
Materiały prasowe INHORGENTA MUNICH.